


ERICA LARA FLORIN
LLEIDA
Objetivos
Aunque en este momento estoy trabajando, creo que mis aptitudes y cualificación profesional me permitirían aspirar a un puesto de trabajo con mayor responsabilidad que el que tengo actualmente. Busco trabajo de técnica de Educación Infantil ya que es mi vocación y profesión. Estoy buscando trabajo cerca de mi lugar de residencia: LLEIDA. Puedo adaptarme a cualquier horario dentro de los días laborables. Incorporación inmediata. Aceptaría cualquier tipo de contrato incluyendo la posibilidad de trabajar como autónomo.
Estudios
06/2017 | Vetlladora | |
Fundació Pere Tarrés | ||
06/2013 | Monitora de Lleure | |
Verge Blanca | ||
06/2013 | Tècnica d'Educació Infantil | |
IOC | ||
06/2006 | Batxillerat | |
IES Màrius Torres | ||
06/2001 | CFGM Auxiliar Administrativa | |
IES Caparrella | ||
06/1997 | EGB | |
Col.legi Episcopal |
Experiencia
01/2013 - Actualidad | TEI i monitora de lleure Centre Infantil El Trenet |
09/2016 - 06/2017 | Monitora de biblioteca Sercodaga. Institut La Mitjana |
09/2016 - 06/2017 | Monitora de menjador Sercodaga. Col.legi La Mitjana |
09/2015 - 06/2016 | Monitora multiesports extraescolars Progesport CEIP Sant Joan Benavent de Segrià |
09/2015 - 06/2016 | Monitora teatre extraescolars Progesport CEIP Albatarrec |
09/2014 - 06/2016 | Monitora d'anglès extraescolars Progesport CEIP Albatarrec |
09/2004 - 08/2013 | Responsable punts de venda i personal de botigues TiC |
01/2002 - 08/2004 | Auxiliar Administrativa Fid Edicions |
Otros datos
Puedo aportar referencias de anteriores trabajos. Dispongo de carnet de conducir Carnet de coche. També disposo de:
-curs d'al.lèrgies alimentàries
-curs manipulador d'aliments
-curs de primers auxilis i primeres cures
-curs coaching
-Anglès Nivell Europeu B2 Advanced (5è EOI)
La meva llengua materna és el català i castellà, entenc i escric ambdues amb nivell alt. L'anglès també tinc un nivell alt ja que vaig finalitzar 5è a l'Escola Oficial de Lleida.
Actualment estic al Centre Infantil El Trenet però faig només servei d'acollida durant el curs, encara que ara a l'estiu estic fins al migdia. M'agradaria millorar la meva situació laboral treballant més hores i que fos en el món de l'educació.
Em considero una persona amb unes aptituds com és la creativitat, amb facilitat d’aprenentatge de les llengües i capacitat d’improvisació. Amb actitud d’organització, empatia, responsabilitat, pressa de decisions i emprenedoria.
Per la meva formació estic capacitada per desenvolupar activitats, projectes educatius de centre, dinamitzar grups i vetllar pels més petits.
Estaria agraïda de tenir l'oportunitat de realitzar una entrevista.
Salutacions.